fredag den 18. januar 2013

Slap dag

Har haft en slap dag, i dag . Energien er ikke vendt helt tilbage endnu , efter at jeg har ligget syg . Der skal ikke meget til før jeg bliver træt ! Jeg har tilbragt det meste af dagen sammen med vovserne på sofaen . Som i kan se på billederne , var de også trætte ! :)
 
I eftermiddag var jeg i Kvickly , sammen med min mutti . De havde 40% på al deres tøj og undertøj . Fik mig to nye BH'er . De har faktisk nogle fine BH'er dernede , især til min størrelse ! Fik to BH'er til 100 kr. ! Faldt over disse tre fine glas . Har i et stykke tid godt kunne tænke mig sådan nogle , som de har i GoMorgen/Aften Danmark . De er nemlig også hyggelige når det er lyst , hvilke der ikke er særlige mange lys der er , når det er lyst udenfor . De kostede den nette sum af 8 kr. stykket :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar