tirsdag den 22. januar 2013

En dejlig dag

Har i dag været sammen med studiegruppen for at lave opponance på en andens gruppes opgave . Spændende at få lov til at skulle "rette" en andens gruppe opgave . Synes det er SÅ fedt at tænke på at jeg er færdig om et år , med min uddannelse ! Her til eftermiddag var jeg i centret med min søster og mor . Vi skulle ud for at kigge på kreative løsninger , til at lave indbydelser til mine forældres kommende sølvbryllup i august måned . Da det tog sin tid at bestemme sig , brugte Emilie tiden på at tage en lille morfar på stolen , imens min mor og jeg farede rundt i butikken . Da vi var færdige kom vi tilbage til Emilie og fandt hende , som set her på billedet :D Ærgerligt at jeg ikke fik optaget det , så kunne I også have hørt at hun snorkede :D Kan slet ikke holde op med at grine , når jeg ser billedet :) <3
Emilie var blevet sulten ovenpå hendes lille morfar , så hun var så sød at hente en shake til hende og jeg <3 Mums de smager altså godt ! Da vi blev færdige med at kigge og købe kort , skulle vi lige handle ind i Bilka . Ved kasserne lå der druesukker , som vakte en masse minder , fra den tid hvor jeg svømmede på eliteplan :) Hvor har jeg dog bare ædt meget af det stas :) Især i forbindelse med vores træningslejre , som varede en uge . Her svømmede vi 2 x 2-3 timer hver dag , og der skulle altså bruges noget energi :) Synes det er sjovt , hvor mange minder sådan en pakke kan vække i en :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar