tirsdag den 12. juni 2012

En fridag

I dag har været en af de mange fridage . Jeg stod tidligt op og fik trænet . Derefter var jeg i centret med min mor og søster <3 Det har været super godt vejr , men trods det lune vejr går jeg og fryser det meste af tiden . Glæder mig til at komme til Alanya om nogle få uger og få varmen . Min mor og jeg er gået i gang med , at skrive huskeliste . Hi hi . Alt skal planlægges ! Mine smukke blomster , som jeg har fået af min mor er begyndt af springe ud og det kan man kun blive glad af ! Her til aften har jeg fået afsluttet et projekt , som jeg har haft tanker om længe . Har fået sprayet mine fletkurve hvide , og synes selv de blev super fine . Jeg ved ikke om de skal pyntes mere ?? Nogle gode idéer ? Jeg har heller ikke besluttet om de skal hænge udenfor med blomster i , eller om de skal bruges indenfor .. Aftenen gik med at hygge med Casper ude på terrassen og en kop kaffe <3 Jeg måtte en tur i Kiwi for at købe Kleenex , da min pollen-allergi er brudt ud med fuld styrke igen :( Den søde ekspedient var så betænksom og spurgte pænt ind til om jeg var ked , siden al det kleenex ? :D Måtte fortælle hende at det er pga min pollen-allergi . Men sikke en sød tanke og meget betænksomt af hende :)
Må nok kaste håndklædet i ringen - endnu en gang - og ringe til lægen i morgen og bede om endnu en indsprøjtning :( Øv øv ! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar