søndag den 24. juni 2012

Udnyt det dårlige vejr

Jeg har tænkt mig at udnytte det dårlige vejr i dag . Tit og ofte synes jeg at man går helt i stå , når det dårlige vejr melder sig . Så tænker man på , hvis , hvis , hvis det havde været godt vejr kunne man det, det og det . 
I dag vil jeg nu hvor det er dårligt vejr , skrive nogle af de nytilkomne opskrifter ind på computeren, så de kan komme ind i en plastiklomme og ind i min opskriftsbog. Jeg er jo lidt autistisk anlagt , og derfor elsker jeg at alle mine opskrifter er skrevet ens ind og sidder i orden :)
Jeg har faktisk ventet på lidt regnvejr , så jeg kunne prøve at fange dråberne på blomsterne med mit nye kamera :) Så det er prøvet af - tjek !
Jeg er bare så glad for at jeg har investeret i et godt kamera ! Det er en af de bedste investeringer jeg har gjort mig længe !
Min mor og jeg skal på ferie sammen lige om snart og der skal kameraet nok også blive brugt flittigt ! :)
God regnvejrsdag til jer alle !
Min opskriftsbog og alle de opskrifter der skal skrives ind .




Ingen kommentarer:

Send en kommentar