onsdag den 6. juni 2012

Onsdag

Dagen i dag startede med en grum migræne ! Det var ekstra møj ærgerligt , idet at vi skulle fremlægge i skolen i dag :( Jeg har heldigvis nogle gode piller imod det , som virker inden for nogle timer . Så ved middagstid var jeg mig selv igen . Jeg var en tur i byen med min mor, søster og Nanet . Super hyggeligt ! Da så vi en sød , sød berner sennen vovse , som havde budt sig selv ind i tøjbutikken , imens dens ejer kiggede på tøj . Den lå så sødt , med sin egen snor i munden :) Al den energi som jeg ikke havde haft tidligere på dagen , fik jeg tilbage her til aften , hvor jeg fik afrimet vores skabs-fryser . Jeg fik ryddet op i gemmerne i den , og fik sat mærkater på , hvor hvad lå . Så må vi se hvor længe den orden holder :D Jeg gik derefter i gang , med at fylde de to reoler som vi havde fået købt os . Hurtigt blev de fyldt og jeg går bare og venter på at de skal få flere reoler hjem i Bauhaus hvor jeg har købt dem . Der er nemlig plads til to mere :)
Imens jeg gik og ryddede op i kælderen faldt jeg over min medalje-kasse . Det er alle mine medaljer fra min svømme-tid . Har mange gange overvejet at smide dem ud , for de ligger jo bare deri . Men kan ikke få mig selv til det - endnu :) De vækker så mange gode minder !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar