tirsdag den 5. juni 2012

Grundlovsdag

Dagen i dag er blevet brugt fornuftigt , selvom det har været fridag ! Jeg startede dagen med at mødes med pigerne , for at gøre vores fremlæggelse færdig . Derefter tog jeg en tur ned og trænede , og havde helt glemt at alle andre også havde fridag , så der var 1000 mennesker dernede . Det gik og jeg fik løbet hele 3,2 km - MEGET stolt :D Mig som troede jeg aldrig nogensinde kunne komme til at løbe (pga. knæskader i begge knæ) . Derefter tog vi en tur ud til Caspers far for at give ham hans fars-dags-gave . Casper havde været ude for at købe god rødvin til ham . Da vi kom hjem gik vi i gang med at køre grus ud , som var blevet leveret her til morgen . Vi nåede en del , og fik også hjælp af vores søde Nabo Morten :) Til aften var vi inviteret over og spise hos mine forældre . En halv time før vi skulle derover , skrev min mor at vi godt kunne finde det fine tøj frem , for vi skulle ud og spise allesammen :) Det var noget af en overraskelse ! På med det fine tøj og så afsted :) Til min far havde vi alle splejset sammen til en udendørs pejs , som han ønskede sig . Han blev super glad for den ! Aften gik med at spise god mad på kineseren , i godt selskab <3
-Tak for en god dag !



Ingen kommentarer:

Send en kommentar