lørdag den 2. juni 2012

En update

De sidste dage har vi fået klaret/lavet mange projekter færdigt herhjemme .. Jeg har fået givet vores terrasse olie for anden gang . Det var et stort projekt , men det er også fedt at det er gjort så tidligt på sommeren ! Da jeg var i gang med terrassen , fik min Colibri bænk også lige en gang olie , hvilket pyntede en del ! Og så har jeg fået et sødt gråt tæppe af min mor , til at ligge på , som prikken over i'et :)
Derud over har Casper knoklet med at få lavet vores nye hegn ud til vejen , de sidste par weekender ! Det var et stort projekt , da alt er blevet lavet fra bunden , men jeg synes resultatet er blevet rigtigt flot ! Dejligt at have en dygtig håndværker som kæreste :) Vi har fået købt nyt og flot skraldespandsstativ og ny postkasse så det hele matcher ! I morgen skal vi rejse vores cykelskur og derefter skal der ligges grus og derefter sorte granitskærver i forhaven .


I dag fylder Bella 2 år ! Det er slet ikke til at forstå at hun allerede er så meget ! Husker det som var det i år at vi var langt oppe i Jylland for at hente hende hjem :) De fine blomster på billedet fik jeg af min søster i går <3 Faklerne på billedet er mine forældres , som jeg er helt pjattet med !
God weekend !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar