onsdag den 13. juni 2012

International markedsdag

Jeg har ikke været i skole i dag , da jeg havde fået en akut tid hos lægen , for at få en injektion , så min pollen-allergi kunne sættes i bero . Det endte med at jeg også gik derfra med en astma-spray som jeg skal bruge når jeg træner , så jeg kan få luften ordentligt ned i lungerne når jeg træner . Kan hilse og sige at jeg blev meget overrasket over hvor dårligt sådan en smager !! :)
Min mor var også nede på torvet , så vi tog en rundtur på Axeltorv og kiggede på de mange boder der var stillet op . I denne uge er der international marked med boder fra bl.a. Frankrig , Holland , Ungarn , Italien , Tyskland , Polen , England og Østrig . De står på Axeltorv til og med lørdag den 16. juni . Jeg synes , at det er en oplevelse , at være dernede og kigge og få smagsprøver . Det er et besøg værd . Vejret var godt og min mor og jeg fik en tysk pølse hver , som smagte super godt ! Vi købte hver en pose med hjem , bestående af Hollandske kager (se billedet) . Synes det er spændende med så mange kulturer samlet på et sted , og dem som stod i boderne , havde godt humør og et smil på læben !
God onsdag til alle !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar