mandag den 18. juni 2012

Nyt kamera

Jeg har i dag investeret i et nyt kamera . Et Nikon 3100 18-105 mm . Har allerede skudt en masse billeder og har allerede måtte hente hjælp hos Camilla , som har et magen til . Det er hendes blomster jeg har fået lov til at tage disse lækre billeder af. Ja det er utroligt , så høj man kan blive af det :D
Jeg har også nået til frisøren i dag , hvor jeg fik klippet spidser og fik lavet pandehår :) Dejligt med noget nyt . 
God aften til jer alle..
Her lidt smagsprøver på de billeder jeg har skudt i dag:








2 kommentarer:

  1. Tillykke med kamera og pandehår :) Det ser godt ud.

    SvarSlet
  2. Hej søde Michelle....Ja tillykke med kameraet, det skal du nok blive glad for....Du kommer bare i haven, når du skal fotografere nogle blomster ;) Ha en god aften, vi ses ..Knus

    SvarSlet