mandag den 13. februar 2012

En travl weekend


I denne weekend har jeg virkelig haft meget at se til . Jeg har været på arbejde både lørdag og søndag (på mit tidligere praktiksted). Lørdag startede med at stå op klokken 05.30 da jeg skulle møde 7-12 . Da jeg kom hjem var Casper i gang med at bage boller til suprise party for en af vores venner som fyldte 30 år. Vi tog til suprise fest klokken 15 og da klokken blev 18 blev jeg nød til at forlade selskabet for at tage videre til min venindes fødselsdagsfest .

Søndag stod i hækle-verdenens tegn . Min søde nabo havde tilbudt , at lære mig at hækle så vi havde en hækledate . Jeg blev hel grebet af det og nu vil jeg bare lære MERE :)

Mandag morgen startede med en hyggelig gåtur med vovserne som var helt pjattet med den smule sne som havde lagt sig .
Det har været en begivenhedsrig weekend med knald på !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar