mandag den 20. februar 2012

Weekend opdatering

Så gik den weekend .. Jeg har brugt min weekend på:
Lørdag: At fejre min lillebrors 20 års fødselsdag, hvilket var super hyggeligt ! Han har rigtig først fødselsdag i dag, og jeg håber at han får en god dag <3
Søndag: Var jeg på loppemarkedet sammen med min mor og søster . Der fandt jeg den flotte lilla skål , som er på billedet ovenover . Den vejer som et ondt år! Jeg gav en 50'er for den og synes det var et fint køb . Jeg forestiller mig , at fylde vand i og have flydelys tændt i den om aftenen . Men man kunne sagtens bruge den til mange andre ting !
Mandag: I dag har jeg ligget i sengen , det meste af dagen , da jeg er blevet godt snottet og hoster . Jeg har drukket en masse dejlig te, fra Krammerhuset , som lindrer lidt på hosten . Håber at det snart går over , for har meget andet , at bruge min tid på , end at være syg :) 
God mandag til alle !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar