tirsdag den 14. februar 2012

Valentins dag

Så blev det Valentins dag.. Jeg går normalt ikke ind for "sådan noget opreklameret" noget . Men alligevel , har vi da bestilt bord , på vores yndlingsrestaurant her i aften :) Casper og jeg har her til april , været sammen i 4 år ! Jeg synes , at tiden er gået stærkt og tænker tit på , hvor glad jeg er for , at vi tog beslutningen om at købe hus , sammen allerede 7 måneder efter , at vi havde lært hinanden at kende ! Mange tabte kæben , da jeg fortalte det , og mange synes , at det var et lige lovligt stort sats , men jeg er bare så glad for at vi gjorde det ! <3
Jeg glæder mig til at nyde kærlighedens dag med min skønne kæreste i aften over noget lækkert mad og drikke . Jeg håber alle derude får en lige så god dag !

Jeg synes at denne sang passer perfekt til denne dag :) Er helt pjattet med den <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar