onsdag den 15. februar 2012

In love with Netto !

Må indrømme det ! Netto har altså nogle fede ting , til tider ! Alle tingene , som er på billedet oppe over teksten , er fundet i Netto . Mit senest fund , var i dag: tre bordskånere i antikt look , til 5 kr. stykket ! Måtte bare have dem med hjem og havde der været flere , havde jeg nok taget lidt flere ned i kurven :) Der udover , fandt jeg i sidste uge karaflerne/glaskrukkerne i Netto . De har haft dem længe og jeg har haft kigget på dem længe , men jeg har ikke ville give , den høje pris for dem , som de ville have . Men i sidste uge , var der kun nogle stykker tilbage og lige pludselig var de sat drastisk ned i pris ! Så det blev til to styks i sølv og to styks i lyserøde . De er super søde og man kan have dem stående næsten alle steder .. 


Generelt elsker jeg at tænde levende lys overalt i huset ! (: Synes det skaber en hyggelig stemning , som man ikke kan få på nogen anden måde . Så hjælper det jo også lidt , at have brændeovnen tændt og så er hyggen helt fuldendt ! Min fyrfadslys-holder har jeg engang fundet på et loppemarked , som jeg er helt pjattet med !

God onsdag til alle ! :)

2 kommentarer:

  1. Så flott, billede du har fått lavet :) Og mange fine ting du har købt i Netto :) Det ser hyggelig ud ;)

    SvarSlet
  2. Hej Michelle..Ja netto har altså tit nogle gode ting..Rigtig fine ting, du der har købt dig ;) jeg elsker også stearinlys- helst overalt..

    SvarSlet