lørdag den 25. februar 2012

Ny indretning i kontoret


Længe siden .. Har simpelthen bare haft så travlt med , at flytte om i vores kontor . Jeg fik overtalt min kæreste den anden dag , til at vi skulle købe et garderobeskab , og så var det med , at smede mens jernet var varmt :) Jeg fik lavet en aftale , med min søde mutti om , en tur til Ikea , hvor jeg havde set drømmeskabet ! Vi tog derind tirsdag og havde en super hyggelig tur ! Skabet kom i hus , og det var lige før at det ikke kunne være i bilen . Men med lidt taktisk placering af de forskellige pakker , kunne det lade sig gøre .. Da vi skulle have nyt skab , som fyldte en del mere , end det vi havde før , skulle der omrokeres i vores lille kontor . Vores skrivebordsplade blev halveret og flyttet . Og så har jeg fået hylder op , så jeg kan have alle mine bøger og mapper i kontoret hvor det hører hjemme . Men som jeg fik samlet og lagt tøjet på plads , manglede jeg nogle trådkurve til skabet og så havde jeg kommet til at købe nogle reoler som ikke kunne være i kontoret alligevel .. Ups :) Så skulle også have nogle hylder , så turen gik IGEN til Ikea fredag eftermiddag sammen med min lillesøster . Vi fik klaret det hele og endnu en hyggelig tur til Ikea ! I dag har jeg fået lagt den sidste hånd på værket og nu mangler der kun , at blive hængt nogle kroge op på skabet , så jeg kan have mine tasker hængende . Men så er det jo dejligt , at man har en kæreste som er tømrer :) Alt i alt er jeg super glad for vores nye kontor og hvor er det dog dejligt , at have fået et rigtigt garderobeskab :) Har jeg manglet de sidste 3 år :D Hi hi . 
I aften har jeg hygget med min mor, far, søster og kæreste ovre hos os , med god mad og Voice ! Det var heldigvis den rigtige der vandt Voice ! :) Nu vil jeg hoppe i seng , for der venter en arbejdsdag i morgen klokken 7.00 ! :)
God weekend til dig !

1 kommentar: