mandag den 27. februar 2012

Tyrkisk Bad


Min mor og jeg var i 2010 for første gang i tyrkisk bad i Holbæk . Det var en fantastisk oplevelse , og i år fik vi endelig taget os sammen til , at tage af sted igen . Denne gang tog min søster også med . Man giver 150 kr. for indgang . Med indgang får man adgang til: Sauna , udendørs spa , dampsauna , koldt kar , og svalesal . Der udover havde vi alle tre booket en luksus behandling , som bestod af 50 min. massage fra top til tå , på ægte tyrkisk maner: på en varm marmorsten . Man bliver først skrubbet for alle ens døde hudceller og derefter "smurt" ind i den lækreste sæbe . Man bliver "masseret/nusset" med en speciel "pude" som er så ubeskrivelig fantastisk . Vi valgte at få ansigtsmaske , men man kunne også i den behandling få kropspeeling (denne luksusbehandling kostede 625 pr. person) . I svalerummet er der fri afbenyttelse af tyrkisk te , frugt og vand . Når man sad udenfor i spaen , kunne man se udover Holbæk fjor , hvilket var et smukt syn !
Det er noget man burde gøre hver år .. En hel unik oplevelse ! Vi sluttede dagen af med at gå ud , og spise aftensmad sammen og så var der en køretur hjem på 1 time og 15 min . Siger tusinde tak for en uforglemmelig dag sammen til min mor og søster <3

Herunder en lille "rundvisning" i det tyrkiske bad, i Holbæk:


1 kommentar:

  1. Hej søde Michelle..Hvor ser det bare hyggeligt, men koldt ud ;) Dejligt at forkæle, og tænke på sig selv, det skulle man gøre noget mere...Knus Camilla..

    SvarSlet