søndag den 5. februar 2012

Tysklandstur

Jeg havde i julegave fået en overnatning , på et tysk hotel af Casper . Caspers arbejdskollega havde også givet hans kone , sådanne et ophold . Så vi aftale , at tage sammen af sted . Vi fik endelig fundet en dato hvor vi alle kunne og det blev så denne weekend . Min mor og far passede hundene mens vi var af sted , hvilket er så dejligt , at de altid gider <3
Vi tog hjemmefra 07.30 og nåede grænsebutikkerne ved en middagstid. Vi fyldte bilen og lidt til og tog derefter til hotellet, som ikke lå langt fra grænsebutikkerne. På hotellet havde de pool , som var opvarmet til 30 grader , hvor man kunne svømme indefra og udenfor . Det var såååå skønt :) Der udover havde de også dampbad og sauna .
Vi fik lækker aftensmad og bagefter var vi alle meget trætte , ovenpå alle de nye indtryk i løbet af dagen . Alt i alt har det været en skøn weekend !! (:
Jeg har lagt lidt billeder ved, som jeg har taget på turen ..
 Den udendørs pool som man kunne svømme ud i .
 Bilen blev godt pakket ! Der var så meget at bilen blev så sænket at den skrabede på hvis der kom det mindste bump (:
 Lækre senge og rigtig gode dyner !
 Poolen set fra værelset .
 Casper og mig :)
Og dagen blev afsluttet med maner med et måltid på Sunset ! MUMS !

1 kommentar:

  1. Det ser da ud til en dejlig tur... med hygge og afslappning ;) I ser virkelig godt ud ;)

    SvarSlet