tirsdag den 7. februar 2012

Fantastiske vipper !

Jeg har længe gået og drømt om at få eyelash extensions , så jeg kunne få nogle flotte vipper , og dermed slippe for at ligge make-up hver morgen ! Jeg ringede ned til No. 4 (Næstved) for at ville booke en tid , til at få det lavet . Men så ærlig som søde Chris er , nede i No. 4 , så frarådede hun mig at få det lavet , da det er meget hårdt for ens egne øjevipper ! I stedet for , foreslog hun mig , et andet produkt som man kan bruge i stedet for , til at få flotte øjenvipper , og halleluja for det produkt ! (: Produktet hedder Lash Extender fra divaderme , som er udformet som en alm. mascara .


Når man åbner den , er den fuld af små hår (nullermænd) som man påfører , når man har lagt et lag alm. mascara . Så kan man fortsætte med et lag mascara et lag nullermænd - et lag mascara osv. Det kan man gøre , alle de gange man ønsker indtil , at man opnår det ønskede resultat .  Jeg synes , at det virker super godt og øvelse gør mester !
Her på billedet har jeg lagt to lag nullermænd :)

Jeg er ikke helt sikker på , hvad jeg gav for den , men 2XX kr. Og det er alle pengene værd , og mere til ! Man kan tage ned i No. 4 og prøve produktet gratis før man køber det .

1 kommentar:

  1. Hej smukke søde Michelle..Så er jeg blevet fast læser hos dig ;) jeg har selv en blog, mest om indretning, have osv, men det er super hyggeligt, og sjovt når folk kommenterer..Flotte vipper ;) knus camilla

    SvarSlet