onsdag den 7. marts 2012

Dagen før dagen .

Dagen i dag , er dagen inden eksamen .. Jeg skal skrive en skriftlig opgave på pædagogseminaret i faget IIS - Institution - individ - samfund . Vi har 6 døgn til at skrive op til 24.000 anslag (8-10 sider) individuelt . Emnerne får vi udleveret i morgen . Synes det hele er meget nervepirrende , idet at vi ikke har fået særlig meget undervisning og at det er på egen hånd . Alligevel bliver det også spændende , at udfordre sig selv og finde ud af hvad man kan præstere på egen hånd .
Så dagen i har har stået på en god gåtur , sammen med min skønne mor, efterfulgt af en kop te . Og derefter forberedelse , hvor alt nu er klar i mapper . 
Det der holder mig oppe under pressede situationer , er mine skønne vovser , som altid er i godt humør og klar til en "krammer":
 - Og så har jeg selvfølgelig en skøn familie og kæreste som støtter mig igennem de stressede eksamener <3

God onsdag til alle !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar