søndag den 4. marts 2012

Mobiltelefoner

Den anden dag , da jeg var ovre hos mine forældre , havde de ryddet op i skufferne , og havde fundet deres gamle mobiltelefoner . Den hvide ude til venstre , har engang været min . Jeg kan huske at det smarte ved den var , at det var en klap telefon , hvor man kunne tage billeder , uden at åbne den .. Siden har både min mor og søster haft den . Efter den hvide telefon , ligger min fars gamle telefon . Mener ikke , at der er farve i skærmen . Ja det kunne man jo slet ikke forestille sig at kunne leve uden , i dag :) Jeg kan huske , at da den ikke kunne holde strøm mere og han skulle se sig om efter en ny og han ikke længere kunne få den gode gamle igen , var der krise !! Ved siden af min fars gamle telefon , ligger hans nuværende telefon , en Iphone 4 . Jeg havde aldrig troet , at det var noget han ville kunne finde ud af og kunne lide at bruge , men han er den dag i dag , meget glad for den (og han er god til at kunne bruge den) ! Til højre er der en old fashion mobile , som ligner den første mobiltelefon som mine forældre havde . Jeg synes , at det er sjovt , at kigge tilbage i tiden og se hvor meget vores telefoner har ændret sig på forholdsvis kort tid . Gad vide hvordan vores telefoner ser ud , om bare 10 år ? Og hvad de kan ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar