lørdag den 10. marts 2012

Eksamens skrivning..

Her under min eksamens skrivning er det de små ting man ligger mærke til og bliver ekstra glad for!
Fx mine vovser som her til højre i billedet absolut skal ligge i stolen samtidigt :) De elsker bare den stol, som jeg købte engang på et loppemarked til 100 kr. De bruger den til at holde udkig ved vinduet ud til vejen og ellers ligger de bare og putter i den som her på billedet :)
En anden dejlig ting som er sket under min eksamens skrivning er , at min søde kæreste endelig har fået sat en skrue i væggen så jeg kunne få mit fine billede op på toilettet , som skaber lidt farve i det ellers så hvide toilet . 
Eksamens skrivningen står fint , men glæder mig sådan til at blive færdig med det skidt :D 
God weekend til alle !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar