fredag den 30. marts 2012

Påske humør

I går var jeg i centret med min mutti . Vi skulle bare lige ud for at kigge lidt :) Det endte med , at jeg fik det smukkeste armbånd , som jeg længe har kigget på , af hende og min far som mit "påskeæg" . Armbåndet er fra Pilgrim , og har et rødguld-look . Er helt pjattet med det rødguld . Og så var det, at jeg faldt over nogle smarte øreringe derinde , som også var i rødguld , så dem måtte jeg jo også bare eje :) Da jeg senere kom hjem og stod og lavede mad , ringede det pludseligt på døren . Jeg ventede ikke nogle gæster . Det var en dame , som kom med chokolade og blomster , som var sendt fra mine skønne venner , Line og Jesper og deres dejlige børn . De er altid så søde til , at sende blomster . Anledningen var at jeg i onsdags , fik jeg den glædelige nyhed om , at vores eksamens opgaver var rettet og at der var kommet karakter . Jeg har fået 12 for min opgave , så det var en skøn nyhed , at gå på påskeferie med :)
Jeg skulle hilse at sige , at chokoladen smager FANTASTISK ! :) Mums ! 
Selvom at det indimellem har været gråvejr , så har solen alligevel tittet frem , engang imellem , og da jeg var på vej hjem fra arbejde i dag , fik jeg øje på nogle fine påskeliljer , inde hos naboen hvor der ikke bor nogle . Så kom til , at gå ind og plukke dem :) De er bare super fine ! 
God Påske :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar