lørdag den 10. marts 2012

Sprøde Kokoskager


Jeg havde den anden dag lyst til noget sødt , og jeg elsker kokos . Jeg havde en opskrift i min samling på sprøde kokoskager , som jeg aldrig havde prøvet og bage . Da der ikke skulle så mange ingredienser til , tænkte jeg at det var tid til at prøve at bage dem . Resultatet blev super godt og de er rigtig lækre , hvis man er en kokos elsker som jeg er :) I en enkelt kage er der omkring 60 kcal .

Opskriften lyder:
3 æg
3 1/4 dl sukker
300 g kokosflager

Forvarm ovnen til 175 grader. Pisk æg og sukker hvid og vend kokossen i . Lad dejen hvile i 5. minutter. 
Fordel dejen i klatter på en bageplade med bagepapir.
Bag på rillen lige over midten i ca. 7-10 minutter. Lad dem afkøle og tag dem derefter forsigtigt af bagepladen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar