torsdag den 22. marts 2012

Forårs aften

Her til aften skrev vores søde "naboer" og spurgte , om jeg ville med ud og have en tur på deres knallert , som jeg havde sagt , at jeg gerne ville prøve for et stykke tid siden . Jeg greb tilbuddet og NØJ en fed tur jeg fik :) Knallerten er hentet hjem fra Italien , hvor den har kørt indtil for 5 år siden , hvor de købte den hjem . Den render omkring de 70 km/t og hvor er det bare fedt at sidde bag på og nyde udsigten og det skønne vejr som det har været i dag ! Bagefter fik vi en kop kaffe hos dem . Tilde var på besøg , og så troede Fie at hun var en lille vovse , som lige kunne smy sig op på låret af Tilde , som man kan se på billedet :) I kraft af , at jeg har været ude det meste af dagen , er jeg blive solskoldet i hele skærmen . Så har puttet godt med aftersun på :)
Sikke en fantastisk dag det har været i dag <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar