onsdag den 7. marts 2012

Madlog.dk


Jeg vil lige reklamere lidt for Madlog.dk . Jeg har førhen brugt denne hjemmeside , i forbindelse med at jeg skulle tabe mig . 
Denne hjemmeside skriver man alt ind , hvad man indtager , både føde og væske . Meget af det man skriver ind behøves ikke vejes , idet at der er givet andre beskrivelser , som en håndfuld salat , lille gulerod m.m. Jeg synes det er en nem og overskuelig måde at få styr på sit kalorieindtag . Det nye er , at de har lavet en web app , så man kan indtaste over telefonen . Man kan via deres "madberegner" taste ingredienser ind og så bagefter finde ud af hvor mange kalorier , man har indtaget af en ret , fx i en sammenkogt ret . 
4 ugers medlemskab koster 50 kr. 
10 ugers medlemskab koster 100 kr. 
Jeg synes det er rimelige priser , som man godt kan overkomme at skulle betale !
Man kan der der udover prøve madlog gratis inden man køber , via en "rundvisning" , så man ved hvad man betaler for inden man vælger om det er noget for en !

Jeg startede op igen med at bruge madlog, i sidste uge , med at bruge madlog , og har tabt mig 1,8 kg på en uge , SELVOM jeg har syndet op til flere gange ! Men ved at have styr på , hvor mange kalorier man indtager , så kan man lave plads til at synde !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar