lørdag den 24. marts 2012

Skøn lørdag

I dag har Casper og jeg været på bolig og familie-messe . Vi fik en masse brochure med hjem , dog var det en lidt skuffende messe , hvad angår stande . De fleste stande var gasfyr , solceller og døre og vinduer . Da vi kom hjem gik Casper i gang med at lave videres på vores træ-terasse , og så gik jeg i gang med , at bage brød . Pludselig bankede det på døren . Det var min lillesøster som havde været på kræmmermarked . Hun havde fundet bogen "håndarbejde" , som hun synes jeg måtte eje . Tusinde tak for den søs <3
Derefter var jeg ovre for at hjælpe min skønne far , med noget computer arbejde . Det er altid så skønt at komme hjem til familien <3 Senere skal Casper og jeg være sammen med , et vennepar som vi holder meget af <3


Pinligt , men sandt ! Vores plastik - beholder - skuffer roder altid ! Er der nogle der har forslag til indretning eller ideer til at holde styr på disse skuffer ?? :)

God weekend til alle :) 
Peace love and harmony <3

1 kommentar: