mandag den 26. marts 2012

Weekenden 24-25 marts

Det har været en skøn weekend , som vi lige er gået ud af . Både Casper og jeg havde fri i weekenden . Og så var vejret jo fantastiske . Det resulterede i , at Casper fik lavet det meste af terrassen færdig , jeg fik olieret den en enkelt gang , og en grill aften sammen med mine forældre og søster . Da vi gik hjem fra mine forældre den aften kunne man se månen og en masse stjerner , helt klart , super flot ! Lørdag var vi oppe hos nogle skønne venner , og fik lækker mad .  En aften som bare fløj væk , med skønne mennesker og dejlige børn .. Ihh hvor jeg glæder mig til den dag hvor jeg skal have mine egne :) Men indtil videre må jeg låne mig til dem :) Hi hi . Er en STOR smule skruk :D 
Det at vi har godt vejr , er også noget som vores vovser nyder . Her på billedet ovenover er Bella i gang med , at jage fugle som sidder oppe i fuglehuset :D Pis også , at det fuglehus skal sidde så højt oppe :)
Neden under er der en video af årets første badedag for vovserne :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar