søndag den 1. april 2012

Fund

I dag har jeg haft mor/datter dag . Casper, min far og bror er taget ind for at se Top Gear Live , i København og min søster var taget på loppemarked i Nykøbing . Min mor og jeg overvejede hvad vi skulle lave sammen , og vi besluttede for at tage på kræmmermarked i Næstved . Vi var rundt og kigge , og i Kirkens Korshær fandt jeg så LAMPEN som jeg bare måtte eje ! Synes simpelthen bare at den er for fed ! Jeg gav 175 kr. for den . Jeg ved ikke lige hvor jeg skal have den stående endnu , men det skal jeg nok finde ud af :) Casper synes nok den er møj grim :D Da vi var færdige på kræmmermarkedet kørte vi lige i Netto , for at handle nogle småting . Det endte med at jeg faldt over disse fine sommersko til den nette sum af 49 kr. ! Sikke et kup . Synes jeg har gjort mig to gode køb i dag :) Og har haft endnu en skøn dag sammen med min mor <3
God søndag til alle !

2 kommentarer:

  1. Hej søde Michelle..Sikke fine ting, passer lige til dig, og det er skønt, når man synes, man har gjort fund..Ha en god påskeferie, knus..

    SvarSlet
  2. Tak og i lige måde søde Camilla :) Knus !

    SvarSlet