mandag den 2. april 2012

Fotobøger

Jeg har været i gang med et projekt , som gå på at lave fotobøger over de år , som vi har boet i huset (dvs. de sidste 3 år) . Jeg synes , at det er en god måde , at bevare sine minder . Jeg får ikke kigget i mine store fotoalbums , så derfor er det mere interessant at have en bog for hvert år . Fotobøgerne kan designes og købes på mange forskellige hjemmesider . Jeg har bestilt alle mine på www.photobox.dk , som jeg synes er en overskuelig side og som har rimelige priser . Man kan købe bøgerne i mange forskellige størrelser og der findes tusindvis af designs ! Det er et projekt som har taget noget tid , men jeg er glad for at jeg nu har fået gjort det . Fremover vil jeg designe en ny fotobog for hvert år der går . Jeg er efterhånden blevet rimelig god til , at huske , at få taget billeder i hverdagen (hvilket var mit nytårsfortsæt) , så der er lidt at mindes . De bøger som jeg har købt til hvert år , koster 150 kr + forsendelse (stykket) . Der udover har jeg sidste jul (2010) lavet en stor familiebog , som jeg designede til min far , som han fik i julegaven . Det var en lidt dyrere bog som kostede 500 kr. En oplagt gaveide , som er personlig !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar