lørdag den 7. april 2012

Min påske

Jeg har arbejdet det meste af påsken , men jeg har alligevel oplevet lidt indimellem . Tirsdag startede jeg dagen med at blive klippet . Det var et helt år siden , jeg havde været til frisøren , så det trængte en del ! Det var skønt at få klippet de grimme spidser af , og så må jeg hellere se at blive bedre til , at gå til frisøren , da jeg fik af vide , at det har håret det bedst af hvis jeg gerne vil have det langt . Senere på dagen , var jeg sammen med min mor, søster, kusine og fætter i centret hvor der var en stand fra Knuthenborg safaripark , hvor man kunne røre en kæmpe insekt . AD ! Men min søster , kusine og fætter , synes den var meget sød . Senere samme dag skrev min søde "nabo" om jeg ville med til banko . Hun har spurgt om jeg ville med , nogle gange , men det har ikke lige passet ind . Men det gjorde det endeligt tirsdag . Det var en sjov aften , og selvom det varede tre timer , fløj tiden bare afsted ! Jeg vandt ingenting , men min nabo vandt en roastbeef og 200 kr. Men hun spiller også på MANGE plader , som i kan se på billedet :) I dag , efter arbejde var jeg ovre for at hente mine forældres hund (Tulle) , da de er taget en tur til Jylland . Og det gik overraskende fint at gå med tre vovser på en gang :)
I morgen aften venter den sidste arbejdsdag i påsken ! 
God påske til alle !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar