tirsdag den 24. april 2012

Mini-pizzaer


Her til aften har jeg lavet mini-pizzaer . Jeg havde haft tanken om , at skulle gøre det i et stykke tid og nu tog jeg mig endelig sammen til , at få det gjort . Ideen har jeg fået hjemmefra mine forældre , som ofte lavede dem , og så fik vi dem med i skole engang imellem . 
Man kan putte det på , som man nu synes om .. Jeg har lavet en almindelig kødsovs og puttet skinke i strimler og revet ost på . Bunden er et pitabrød . I denne omgang blev det til 18 stk. , hvor jeg fryser dem ned enkeltvis i poser , så de er lige til at tage op af fryseren aftenen før, at man skal have dem med, i skole eller på arbejde ..

1 kommentar:

  1. Det er åbenbart ikke kun os der laver minipizza af pitabrød LOL

    Det er super nemt og lækkert !

    Hilsen Morten

    SvarSlet