onsdag den 11. april 2012

Pædagogstudiet


Her på det sidste har jeg prøvet at gøre lidt oprør mod de al for undervisningstimer vi har på pædagogstudiet i Vordingborg. Det resulterede i , at jeg var i TV2ØST  24. januar og i Sjællandske avisen 10. april . 
Her kan i se linkene

Det er rigtigt dejligt , at der er nogle journalister , som har været på sagen . Dog er der ikke kommet andet end benægtelser fra skolens side , hvilket er rigtigt ærgerligt , at de ikke kan indrømme deres fejl .. 
Frygter virkelig for , hvordan fremtiden ser ud .. 

I dag har jeg været i skole . I øjeblikket har vi linjefag , hvor jeg har SKB (Sundhed, krop, bevægelse) , hvilket er rigtigt spændende og sjovt . Skoledagen har været én stor leg og vi har på vores hold , grint så meget , at jeg har helt ondt i maven og i smilebåndene :)

Dette er hvordan en hel normal dag til SKB fx kan indeholde:

I skole..

Aftenen står på at tage sol sammen med min mor , og bare hygge på sofaen . 
God aften til alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar