tirsdag den 17. april 2012

I går ..


I går var jeg i skole , hvor min gruppe skulle udføre vores grundtræningsprogram . Vi havde arrangeret at , vi skulle spille kikkert-forbold . Her skulle man have to plastik-glas for øjnene (Se billedet) . Det var super sjovt at se på , og det fungerede som vi ønskede . Morgenen i går startede med en herlig gåtur med vovserne , hvor det havde været nede på frostpunktet , så man kunne tage nogle skønne billeder . Op af dagen var himlen fuld af skyer , hvilket var super smukt ! 
Jeg har endelig fået taget mig sammen til at få sat de stickers op ude på toilettet som jeg har haft købt for længe siden ! Resultatet blev godt , men man skal lige vende sig til de flotte farver :)
Jeg har fået ny blomsterkrans til min cykelkurv , hvilket jeg er hel tosset med :) For der er LYS i blomsterne . De blev for første gang afprøvet i går aftes :)
God TIRSDAG til alle ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar