mandag den 9. april 2012

Male


Jeg glæder mig meget til , at det bliver godt vejr og lidt lunere temperaturer . Så kan jeg nemlig komme i gang med alle mine maleprojekter :) Jeg elsker at male mine møbler hvide ! Det er utroligt , hvad maling kan gøre ved møbler . Mange af de møbler jeg har malet hvide , trænger efterhånden til en ny omgang maling . Der udover har jeg en rosenbænk magen til den på billedet, stående i kælderen , som jeg også har planer om at male hvid eller sort .. Når det er gjort , skal den ud og stå på vores træterrasse , med nogle puder i :) 
Skabet på billedet er min mors , som jeg har stående til låns . Jeg har endelig fået taget mig sammen til, at købe nogle reoler , så hun kan få hendes skab tilbage . Og så har jeg snakket med hende om , at det ville blive rigtigt flot , hvis det bliver malet hvidt :) Vores grå sofabord , har engang været hvidt , men jeg malede det gråt , så det passede til vores brændeovn , men har planer om at male det hvidt igen , for det var nu pænest sådan .. Møblet øverst til højre på billedet , har vi stående i vore entré , som er et vi har arvet fra Caspers mormor . Den var betrukket med noget forfærdeligt stof . Jeg fik hjælp af min mor , så den kunne blive ombetrukket og så skal den selvfølgelig også have en gang maling når det bliver varmere i vejret og man kan stå udenfor og male :) Jeg synes den er blevet rigtig sød , af at få noget nyt stof på !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar