lørdag den 28. april 2012

Lørdag

I dag startede jeg med at sove dejligt længe , for en gang skyld .. HELT til klokken 10.00 ! Skønt .. Jeg havde nemlig været længe oppe i går . Vi var til CityNight med vores skønne naboer, min mor og søster . Sweethearts gav koncert da butikkerne lukkede , og sikke en fest de kan sætte i gang ! Super god musik ! Da vi havde fået spist morgenmad , kørte jeg i centret for at købe nogle smykker , som jeg havde ønsket mig af Casper i års-gave . Det blev til disse to sæt øreringe fra Pilgrim . Er blevet stamkunde i Pilgrim efterhånden:D De har nogle smukke smykker , til en overkommelig pris , og samtidig en god service .. Senere på dagen var jeg til fødselsdag hos min fætter som fyldte 10 år for et stykke tid siden . Da vi kom hjem derfra spottede jeg disse smukke tulipaner i Naboens have , hvor der ikke bor nogen inde :) Smukke og farverige .. 
Min lørdag fortsætter i musikkens tegn .. 
God lørdag til alle !

Her lige en af de bedste sange (synes jeg) som Sweethearts har lavet: (Desværre spillede de den ikke i går til koncerten)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar