mandag den 9. april 2012

Sidste påskedag

Så er påsken ved at være slut .. Dagen startede med , at jeg var et smut til bageren , da jeg ville overraske Casper med lækkert brød når han vågnede . Planen mislykkedes lidt , idet at han var stået op da jeg kom hjem fra bageren :) Dagen i dag skulle bruges på at træne sammen med min søster og mor . De havde fået et kort hver på 7 dages gratis prøvetræning hos Fitness World , hvor jeg træner . Inden tog vi lige forbi solcentret og så videre ned for at træne . Jeg har længe været i gang med , at skulle træne mig op til , at løbe 5 km . Det går bare ikke så hurtigt . Men i dag nåede jeg op på at løbe hele 6 minutter i træk :) SKØNT ! Der er ikke noget bedre end , at mærke fremskridt ! Da jeg kom hjem , havde Casper været ude for , at hente en scooter som vi har købt . En Suzuki Street Magic . Den kan ikke køre lige pt , men planen er at sætte den i stand .
Vi tog over til mine forældre , og spise frokost , hvor min mor , søster og jeg fik booket træning for den næste uge , hvor de har prøvetræning . Aftenen står på ren afslapning , inden hverdagen begynder igen i morgen .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar