søndag den 22. april 2012

Storegenbrugsdag

I dag var jeg ude til storegenbrugsdag på Affald + , hvor min mor, søster og nabo havde en stand ude . Vejret var perfekt og der var rigtigt mange mennesker . Der var gratis øl, vand og pølser så folk strømmede til . Rigtig god stemning ..

Jeg faldt pladask for en stand som havde mange lækre ting og sager . Hun har bloggen http://fantast-fabrikken.blogspot.com/ , hvor man kan se hvad hun har lavet ! Hun laver al selv .. Hun havde andre fine ting med , men disse tre genstande var dem jeg bedst kunne lide:

2 kommentarer:

  1. Det ser da hyggeligt ud, men fik du slet ikke købt noget ??? knus

    SvarSlet
  2. Nej jeg købte ingenting . Jeg var lidt forelsket i lampen fra fantast-fabrikken (den hvide på billede) men synes den var for dyr (300 kr.)

    SvarSlet